heartbeat.my

Saturday, October 22, 2011

Pasangan Black Cheeked


Lovebird baru lagi.. harap ia jadi pasangan Black Cheeked. tue pun kalau black cheeked tue jantan yang nie bertina. kalau dua-dua jantan camna? atau dua-dua betina? walaupun ia bukan ketegori lovebird idaman saya, tapi kira bolehla dari tak ada langsung. harap taruhan saya nie betul. perngorban untuk dapatkan burung nie ,aku mengagahi pergi ke kedai walaupun kaki aku sakit terkena paku. malam nie daH bengkak & susah nak berjalan. tapi aku baru perasan yang sebenarnya burung nie masih anak muda lagi sebab kaki dia nampak cerah lagi. cara dia terbang pun tak berapa cekap. takut gak kalau-kalau yang senior tue ragging dia. harap-harap dia paNDAI menyelamatkan diri.
tengok betul-betul kat kai dia cerah lagi. takut gak jadik cam dulu..yang senior tue ragging

No comments:

Post a Comment